Sıkça Sorulan Sorular

İnternet Servis Sağlayıcı (ISS) nedir?

Bireysel ve kurumsal müşterilerine; ses, data, genişbant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunan internet dağıtıcılarıdır.

İnternet hizmetiniz hakkında bilgi alabilirmiyim?

HazarNet Bilişim Teknolojiler ve Telekomünikasyon Ldt. Şti.,Bilişim teknolojileri kurulu ve Ulaştırma bakanlığından lisanslı bir internet servis sağlayıcı firmadır. Kablolu Kablosuz internet hizmeti sunmaktadır. Xdsl hizmetinin yanında kapsama alanları çerçevesinde Sabit hat olmaksızın,taahhütlü/taahütsüz olarak ekonomik internet hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.Üstelik kota sınırlamamız yok.Bu sayede kota aşım ücreti ödemezsiniz.

HazarNet'e nasıl bağlanabilirim?

Eğer ‘HAZARNET’ sinyalimizi kablosuz cihazlarınızda gören bir bölgede iseniz, internet hizmetimizden günlük,haftalık,aylık veya istediğiniz sürelerde ön ödemeli olarak yararlanabilirsiniz.Üstelik kendi kullanıcı adınız veya şifreniz ile ‘HAZARNET'i gördüğünüz her yerde cihazınız ile bize bağlanabilirsiniz.

Eğer size sağladığımız Wifi internet hizmetini beğenmezseniz, 1 hafta içerisinde merkez ofislerimizden ücret iadesi alabilirsiniz.

Aboneliğim sürecinde hizmette bir aksama olursa size nasıl ulaşabilirim?

Çalışma saatlerimiz sabah 08:30 ile akşam 20:00 dur.Bu saatler dışında sistemimize bırakacağınız mesajlar bir sonraki gün çalışma saatlerimiz içerisinde değerlendirilecektir.

Nasıl başvuru yapabilirim?

Websitemiz üzerinde bulunan abonelik formunu doldurup aboneliğinizi oluşturarak bizimle irtibata geçiniz, daha sonra kredikartı, mobil ödeme, kapıda ödeme veya satış noktalarımızdan gerekli yükleme kodu satın alıp hesabınıza yükleyebilir ve kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kablosuz ağ listesinde hiç bir ağ adı görünmüyor ?

Cevap a:Kablosuz ağ listesinde hiçbir ağ adı görünmüyorsa kablosuz ağ adaptörünüz bilgisayar üzerinden kapatılmış, devre dışı bırakılmış veya sürücü yazılımı silinmiş olabilir. Bu üç sebep üzerinde bilgisayarınızda inceleme yaparak sorununuzu düzeltebilirsiniz.

Cevap b: Yukarıdaki sorunlardan hiç biri bilgisayarınızda olmadığı halde kablosuz ağ adı görünmüyorsa çevrenizde hiç bir kablosuz ağ yayını yok demektir.

Cevap c: Bulunduğunuz konumda daha önce "HazarNet"ağına bağlanmanıza rağmen şu anda aynı konumda bağlanamıyorsanız lütfen teknik destek hattımızı arayınız.

İnternet sayfaları açılıyor fakat msn messenger, yahoo messenger vb iletişim programları ile ilgili bağlantı sorunları yaşıyorum ?

İnternet erişiminiz olduğu halde msn vb. programlarda bağlantı sorunları yaşıyorsanız, bu sorunlar genellikle program üreticilerinden kaynaklanmaktadır. Çözüm için öncelikle bir süre bekleyerek tekrar deneyiniz eğer yine de bağlanamıyorsanız  kullandığınız programın yeni sürümleri çıkmış olabilir, programın ilgili web sitesinden yeni sürümü indirerek sorununuzu çözebilirsiniz.

Sinyal gücüm çok düşük ne yapabilirim?

Sinyal gücünüz çok düşük ise öncelikle bağlantı kurduğunuz konumu değiştirerek en iyi sinyal aldığınız konumda bağlantı kurmayı deneyiniz. Yine de sinyal gücü değeri aynı ise bizimle irtibata geçebilir ve çözüm alabilirsiniz.

Masaüstü bilgisayarım var kablosuz internet kullanabilir miyim?

Masaüstü bilgisayarınız için wireless adaptör alarak kablosuz internet hizmetini kullanabilirsiniz.

Kablosuz internet kullanıcısıyım, internetimi sadece hesabımı açtığım yerde mi kullanabilirim?

HazarNet internet kapsama alanları dahilinde istediğiniz yerden internete bağlanabilirsiniz herhangi bir ek ücrete tabi olmadan aynı hesabınızla giriş yapabilirsiniz.

Visit www.betroll.co.uk the best bookies